Ik ben overgestapt op Ziggo Alles-in-1 Plus. Maar nu kan ik niet inloggen bij de Webmail van Ziggo. Volgens Ziggo komt dat, omdat ik Windows 7 en Internet Explorer 9 gebruik. Dat werkt kennelijk niet goed samen… Maar ik kan Internet Explorer 8 niet installeren op mijn computer: "Dat wordt geweigerd!"
Gesteld door:
Ik ga sowieso niet terug van Internet Explorer 9 naar Internet Explorer 8, want dat is trekken aan een dood paard. Als u met Windows 7 werkt, dan werkt u ook met de meest recente versie van Internet Explorer. Punt. Gelukkig biedt Internet Explorer 9 de mogelijkheid om een ‘compatibiliteitsstapje’ terug te doen. Is Internet Explorer 9 gestart? Druk dan op de <ALT>-toets om het menu tevoorschijn te halen. Open de menubalk ‘Extra’ en zie dat er mogelijkheden zijn om met de zogeheten ‘Compatibiliteitsweergave’ te werken (zie afbeelding). Welnu, schakel dat maar eens in! En? Mocht u nog steeds in de problemen raken met de Webmail van Ziggo, dan kunt u natuurlijk ook met Google Chrome (www.google.com⁄chrome’) werken. Dat laatste is een bekende tip van uw FAQman in geval met webbrowser-problemen…