Mijn uitgaande E-mailberichten worden door Ziggo geblokkeerd. Ik heb de aanwijzingen van Ziggo opgevolgd en de wachtwoorden gewijzigd. Ik kreeg te horen dat ik toch weer spam een het versturen was en Ziggo heeft de uitgaande E-mailberichten opnieuw geblokkeerd. Ikzelf dien dit op te lossen en nogmaals mijn wachtwoord te wijzigen.
Gesteld door: Ad
De eerste wijziging van dat wachtwoord is om vast te stellen welke computer die spam aan het versturen is; dat heeft Ziggo slim gezien… Immers, als het een andere PC zou zijn, dan wordt die door de verandering van dat wachtwoord buitenspel gezet. Conclusie: “Het is wel degelijk w computer!” Download een bootable virussanner en controleer het besturingssysteem als het nog niet actief is op de aanwezigheid van virussen. Gelooft u de FAQman: “Dit is een virus en geen malware!” Drie links voor u: (1) www.avg.com/nl-nl/rescue-cd-business-edition’, (2) ‘ download.bitdefender.com/rescue_cdlatest’, (3) www.avira.com/endownload-startproductavira-rescue-system’. Daarmee moet het gewoon lukken!