Selectieve E-mailontvangst

Sinds een maand krijg ik geen ontvangst van bijvoorbeeld een bevestigingslink of een verificatiecode. Ik ontvang wel de gewone E-mailberichten. Ik zie niets in mijn spambox en ook niets in mijn ‘Postvak IN’. In de webmail staat ook niets. Wat kan het probleem zijn?

Gesteld door:

Controleer het E-mailadres dat u gebruikt; gewoon even voor de zekerheid. Ga daarna indien van toepassing naar de accountpagina van de dienst waarvan u geen bevestiging ontvangt. Vergelijk het daar ingevoerde E-mailadres met uw huidige (en zojuist gecontroleerde) E-mailadres. Zou dat het misschien zijn? Verder ook de instellingen van de internet security suite enof het spam-filter bekijken. Als u namelijk van het IMAP-protocol gebruik maakt, dan kunnen ongewenste E-mailberichten mogelijk langs die weg worden verwijderd. Overweeg gebruik te gaan maken van een E-mailadres van Google (= gmail.com) of Microsoft (= outlook.com). Ook dt zorgt ervoor dat u beter benaderbaar blijft.